Vad har hänt?

Min blogguppdatering har sugit på senaste tiden. Har ingen ork till att skriva. Plus att det händer absolut nada i mitt liv. Faste det brukar ju inte hindra mig. Händer ju aldrig nåt kul i mitt liv.

Anywaaay.

Idag har det varit en riktigt skön dag. Va och bada med barnen vid Trekantsbadet. Riktigt mysigt. Satt och stekte på bryggan medan barnen plaskade i vattnet.
Blev ett lite sorgligt avslut på dagen då jag va tvungen att säga hejdå till en unge som har sin sista dag imorgon (men jag är ledig). Helt galet vad man kommer sakna vissa barn. Hon lovade att hälsa på dock.

När jag kom hem däckade jag i soffan på en gång. Va helt slut. Sov i typ tre timmar. Vaknade vid sju. Gjorde mat fast jag inte orkade. Fiskpinnar, potatismos och såklart ketchup och så blandar man ihop allt till en geggamoja. Mmmmm.

Resten av kvällen har jag bara suttit här och ugglat. Sjukt tråkig kväll. Imorgon är jag som sagt ledig och jag ska städa städa städa hela dagen. Ser förjävligt ut här. Speciellt i mitt rum. Flaskor och burkar står kvar från helgen (freeeesh i know) och kläder ligger utspritt över hela golvet. Så det blir en rejäl storstädning imorgon.

Nu ska jag kolla lite på SATC och njuta av att jag kan vara uppe lääänge inatt.

Vi hörs när vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback