Three days left.

Tre dagar kvar till semestern. TVÅ veckor kvar tills jag och Elina drar till Rhodos. Fyfan vad underbart.

Men idag är det måndag och det var jobb som gällde. Har fått en riktigt snygg bränna av att sola i linne nu alltså. Inte okej. Ser ut som en tant.
Efter jobbet åkte jag hemmåt och mötte upp Elina. Vi tog en runda i vår lilla stad och avslutade med Nancy's.

Nu sitter jag här och äter macka och är arg över Chilematchen. Jävla skit att dom inte gick vidare. Men Brasilien är ju jäkligt bra, så man får väl heja på dom framöver.

På tal om nånting helt annat, IMORGON SMÄLLER DET! Imorgon ska jag, min syrra och hennes kompisar gå på Twilight movie night på Heron. FYFAN VAD TAGGAD JAG ÄÄÄÄÄÄR! Först Twilight, sen New Moon och sist men INTE minst Eclipse. Jag dööööör! Blir helt nervös bara jag tänker på det. Haha. JAG SKA SE ECLIPSE!
Kommer bli en jäävligt bra tisdagkväll/natt...

Nej, nu blev jag helt excited haha. Nu ska jag lägga mig och titta på SATC och sen sova. Är ganska trött faktiskt. Fick inte många timmars sömn inatt. Massa knarr i huset!

GOD NATT!


JAG DÖÖÖÖÖÖR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback