Helgen

Fredagen var väldigt skön. Var ju ledig, så passade på att storstäda mitt rum och köket. Typ bara där jag har varit under dom veckorna mamma och co har varit borta. På eftermiddagen kom Elina och vi lagade fett god mat och gick till MAXI och köpte upp hela deras godishylla.
Sen kom Maria och vi åkte och hyrde film. Blev Baksmällan (både jag och Maria hade redan sett den, men den e så jävla bra så vi ville se den igen. Dock däckade Elina och missade halva filmen hahaha) och Soraya M, som var typ sämst. Hemsk film, men så jääävla långdragen.
Det var den fredagen iaf.

På lördagen vaknade jag och Elina och var sådär supergulliga som bara vi kan vara en morgon haha. Låg och kolla lite resor och funderade på om vi skulle ut och parta eller inte. Efter många om och men blev det så (även fast vi innerst inne hela tiden visste att det skulle bli utgång) och vi traskade iväg till Systemet. Sen var det stress hem och fixa sig och sådär.
Kvällen blev jäkligt lyckad. Innan vi drog ut svängde vi förbi Tessan (från jobbet) som hade girlsnight och satt där ett tag och snacka och hade det skittrevligt. Jag och Elina drog vidare till 550 där det va SMOCKAT och sjukt bra musik. Blev en kebab som avslut på kvällen och sen skjuts hem. Mycket lyckat!

Idag söndag vaknade jag och kände mig DÖD. Fyfan. Huvudet dunkade och jag mådde illa som en ko. Länge sen jag var riktigt bakis. Men jag va tvungen att pallra mig upp för jag skulle in till stan. Som tur va försvann baksmällan ganska snabbt.
Inne i stan njöt jag och Elina av det fina vädret och va allmänt cp i huvudet. Vi satt och garva åt allting. Tror vi va fulla fortfarande hahaha. Jisses! Men det har iaf varit en mycket mysig söndag.

När jag kom hem, runt halv nio hoppade jag in i duschen och sen kollade jag på "This is it" som gick på trean. Fyfan. Finner inga ord. Han är så jääääääääääävla grym!!!

Nu är helgen över och imorgon är det måndag igen. Nu ska jag kolla reprisen av sista "Bella&Tyra show" och sen gå och sussa. Måste ju vara pigg imorgon då jag och Tessan ska på Twilight fan eventet och se KRISTEN OCH TAYLOR LIIIIIIIIIIIVE!!!! JAG AVLIDER...

God natt!


Jag i lördags. Galet taggad haha!


Kommentarer
Postat av: t

HÄR ÄR SAMMANFATTNINGEN:



Du är fett jävla vacker.

Lördag var den bästa dagen ever

och nu sitter jag på jobbet, utan barn och väntar på Edward...



Jag måste iaf få hoppas att han kommer hoppa upp där bakom ett bord och bah



"Jag är här, ja kom till sverige och hela världen har ljugit för er bara för att överraska er! Jag är här ikväll för Tessan"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback