Hate this

Hatar det här. Ups and downs. Hatar när den där cpkänslan bara väller över en som en jävla tsunami. Hatar att man går från ena känslan till den andra. Hatar att jag sitter ensam i mitt rum och bara deppar ihop. Varför? Jag vet inte ens varför. Jag vet varför, fast jag vet inte varför... Jag hatar alla jävla skittankar.

Aja, va bara tvungen att skriva av mig. Nu ska jag kolla SATC sen sova. Imorgon är det sista arbetsdagen innan semestern. Skönt, men jag kommer sakna ungarna.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

Nääää nu jäklar!!!! Lyssna på mig söta lilla syster...gå å prata med en kbt ....börja med å skriv ner ALLA tankar du har...hmm jag får göra pnt schema heter det å då skriver jag ner själva situationen tex att jag såg mig själv i spegeln...sen skriver du ner tankarna du får då...sen känslor...och sen hur ditt beteende blir av allt....Viktigt å skriva ner själv situationen...va som får dig till tankarna å alla känslor. Sen får jag at jag ska validera mig själv varje dag...alltså att tala gott om mig..jag e duktig, jag är vacker...mm...samtidigt som du gör det så andas du djupa andetag...gör det varje dag. och sen när du får dumma dumma tankar så försöker du anv andningen å säg snälla saker....JAG VET E SKIIIT SVÅRT jag jobbar å jobbar på mina tankar å allt sånt..ibland går det å ibland inte....men är jätte viktigt att jobba med sig sj varje dag!!! Försök å skriva ner ett sånt pnt schema...då kan du gå tillbaka åse va som gör att du får dumma tankar å mår dåligt...sen GÅ TILL EN Å PRATA!!! Massa pussar å kramar store store syster =)

Postat av: ebba

johanna jag brukar oxa skanna sa oblan eller offta brukar fa cp ryck ibland hej da

2010-07-15 @ 10:25:27
URL: http://ingeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback