Eclipse

Igårkväll/natt tillbringade jag, min kära syster och hennes två kompisar ÅTTA timmar på Heron. Åtta timmar med BARA Twilight. Jag var i himmelriket.

Först såg vi Twilight, sen bjöd dom på wraps och Vitamin well, sen såg vi New Moon, efter den bjöd dom på popcorn och läsk. Sen var det dags. Det som alla hade väntat på. Det som jag hade väntat på sen i 20 november, då New Moon hade premiär, VÄRLDSPREMIÄREN AV ECLIPSE!
Hade så sjukt höga förväntningar, och fyfan vad den uppfyllde alla dessa förväntningar. Under hela filmen satt jag och tänkte "jag tittar på Eclipse, FAN jag sitter och tittar på ECLIPSE, SHIT aaaaaaaaah" haha. Fan va sinnessjuk jag låter. Jag var hemma klockan kvart i tre inatt, men fyfan vad det va värt det.

Hur som haver, filmen var sjukt jävla bra och jag älskar The Twilight saga och kommer alltid att göra ♥. Och jag ska hitta en Edward. Jag SKA ha en Edward.



Dog lite under denna scen. Fyfan. Tänk när Breaking Dawn blir film. Ojojoj!





Kommentarer
Postat av: t

I... Cant... breathe....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback