Tisdag

Igår var det en riktigt härlig dag.

Började med att jag vaknade vid elva. Klädde på mig, fixa mig och åkte ner på stan och mötte Elina. Vi traska runt. Tittade i affärer. Köpte lite smått. Käkade Nancy's. Vi va kvar på stan till kl blev kvart i sju. Då traskade Elina hem och jag mötte upp Cilla och Nina och vi köpte med oss Nancy's (två ggr på en dag haha. bra jobbat) och satte oss och njöt av solen på Marenbryggan. Så jäkla skönt. Återigen var trion återförenad som det SKA vara. Saknar skoltiden då vi tre i princip satt ihop. Men vi måste göra om det här oftare. Vi måste göra det till en rutin haha.
Anyway. Va väl hemma runt tio tiden efter en riktigt skön dag.

Idag däremot känns allt lite sisådär. Vaknade vid halv två, vilket iof va RIKTIGT skönt. Länge sen jag sov så länge. Sen dess har jag inte gjort mycket. Egentligen skulle jag iväg ikväll. Jag och Cilla och två tjejer till från jobbet tänkte ta en drink inne i stan och bara chilla typ. Men jag insåg att jag har fan inte pengar. Sorgligt men sant. Va riktigt sugen på lite chillmys i stan.

Nu sitter jag och tittar på Tyra Show. Sesame Street special. Vill äta Elmo. Men aja. Det var väl allt jag hade att skriva för den här gången. Nu tänkte jag ta mig i kragen och rensa lite i garderoben. Börjar bli överfull av massa skit.

Adios!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback