Unbelivable

I GOT A JOB! Fattar ni meningen eller. JAG HAR ETT JOBB!!! JAG?? ETT JOBB??? Jag kan inte förstå det.
Fick samtalet imorse runt halv elva tiden. Jag låg i sängen och väntade. Sjukt nervös. När hon ringde sa hon "Ja, det är bara att börja jobba imorn. Vi vill ha dig här!!". Då dog jag lite. Visste inte vad jag skulle säga eller göra. Va i chock.
Så imorn ska jag till jobbet. Hur sjukt låter det inte? Är nog fortfarande i chock. Det känns inte verkligt. Men det är bara att banka in det i huvudet för det är SANT.

 

Samtidigt kommer alla dom där tankarna. Dom som jag inte vill ha. Dom tankarna som säger att jag kommer göra ett pissigt jobb. Att personlen kommer bli missnöjda och ångra sig. Att jag gör bort mig. Att jag misslyckas!
Försöker inte tänka så. Men det är oundvikligt. Hatar mitt sugiga självförtroende!

Men självklart är jag sjukt jävla glad. Jag fick ett jobb som jag verkligen ville ha. Och jag tror det kommer bli perfekt. Så idag har det varit en bra dag. Och imorn kommer nog bli ännu bättre. Är så sjukt nervös.

Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig en alvedon. Har sjukt ont i huvudet. Det har varit en händelserik dag höhö!

Puss♥

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis än en gång sis =) Klart dem inte kommer bli missnöjda....INGEN som varit med dig när du haft praktik...alla på oxbacken bara älskade dig ju så det behöver du INTE oroa dig för...va bara dig själv så går allt bra! Får komma in till sthlm sen med Majken å luncha nån dag...kan ta tåget in över dagen =) hihihihi Kramiiiiiis

Postat av: therese

jag är så himla glad för din skull johanna ! Som du har kämpat och letat och nu fick du verkligen det du ville !! :D det är samma där som cilla typ va?:D jag ler för din skull! :D<3

2010-01-13 @ 23:16:24
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback