TGIF

Fredag idag. Skööönt! Denna dag har känts bra. Och det känns bra. Höhö!
Jobbet va riktigt kul idag. Gick själv till parken med några barn och sådär. Så härliga ungar asså. Jobbet rullade på. Fick sluta en kvart tidigare.
Sen blev det tunnelbanan och tåget hem. Mamma hämtade upp mig i Östertälje, sen åkte vi och träffade lilla Tino som har kommit tillbaka. Lilla Tino är väl inte rätt ord haha. Men så mysigt att se han igen. Elin skickade mms till mig när jag va påväg till jobbet "På väg hem med min älskling" och sen en bild på han. Höll på o börja böla på tunnelbanan haha.
Kom  hem alldeles nyss. Blev väldigt överaskad när det låg en lönespec på sängen. Min chef sa att jag inte skulle hinna få lön denna månad. Men tydligen blev det så. SKÖNT! Då blir det shopping på tisdag. Jag har ingeting att ha på mig. Alla mina tights är sönder, och i förrigår sprack mina jeanstights på jobbet haha. Såååå, lite nytt i garderoben måste inhandlas.

 

Nu sitter jag och väntar på lite gooood mat. Kyckling, klyftpotatis och tzatziki. GOTT! Blir en lugn fredag. Kolla på Let's Dance som jag missat alla program av. Sen vid två inatt så är det "Hope for Haiti". George Clooneys välgörenhetsgala som jag måste se. Dels för att det är "viktigt" men dels för att Robert Pattinson ska vara "programledare" från en länk i london. Det gillar vi!

Så ja, det blir fredagsmys för hela slanten. Önskar att man hade nåt gotti också. Men man kan ju inte få allt. Imorn blir det PARTY! Fira Cilla och Tessan. Ska vara hos Cilla kl sju. Ska bli massa mys :)!

Hoppas ni får en härlig fredag ♥!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback