Sundaynight

Sitter och kollar på Johan Falk filmen på fyran. Nu är det paus. Har ju aldrig sett någon av dom filmerna, och alla säger ju att dom är så sjukt bra. Så tänkte ge den en chans.

Annars då? Har gjort absolut ingenting idag. Har inte orkar röra mig en millimeter. Har funderat massor. Känt den där söndagsångesten som jag hatar. Blivit arg på mig själv för vissa saker. Ätit donken har jag hunnit med också. Och jag kan meddela att det var ljuvligt.

Känner mig tung i huvudet och har en stor ångestklump i magen. Jag vet vad jag behöver just nu, och ändå gör jag det inte?! Blir så arg på mig själv.

Äsch, vilket förvirrande skumt inlägg det blev nu. Ska nog stänga av datorn och fortsätta kolla på filmen. Förhoppningsvis blir morgondagen lite bättre.

/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback