Lördag

Inatt fick jag sovsällskap igen. Vilma hade drömt mardrömmar. Igen. Usch, får ont i magen av att hon ligger och drömmer massa hemska drömmar. Hon vill verkligen ha en drömfångare, för hon säger att hon aldrig drömmer mardrömmar när hon sover hos mig eller Elin, och vi har båda drömfångare.

Hon deckade iaf så fort hon la huvudet på kudden. Själv låg jag och läste till halv fyra. Då trodde jag att jag va trött. Men trots det kunde jag inte somna. Så sjuuukt jobbigt!!

Lyckades iaf komma upp vid ett idag. Har suttit här vid datorn sen jag vaknade. Känner hur ångesten sakta men säkert kryper fram och lägger sig som en klump i magen. Jag försöker hålla mitt nyårslöfte. Jag försöker verkligen tänka positivt. Men ibland så funkar det bara inte.

/ ♥

Kommentarer
Postat av: elina

stackare vilmis=(...

mmm men fan förstår inte de här när mans ka va så jäval negativ hela tiden o de hjälper int eo tänka positivt heller.............

Meen meeeeeeeeeeeen vi sak iallfall träffis idag så!=)<3

2010-01-09 @ 15:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback