Jag hoppas så det gör ont!

Idag vaknade jag tidigt. Halv elva. Fick ett samtal och efter det kunde jag inte sova. Nu har jag precis ätit frulle. Massa gott. Snart ska jag klä på mig och sådär. Sen åka till Algårdens förskola och kolla referenser. Hoppas på att kanske får träffa några av barnen också. Men dom minns nog inte mig!

Idag är inte heller vilken dag som helst. Idag fyller finaste bästaste sötaste ALFONS tre år! TRE år. Helt sjukt. Vart tog tiden vägen?

Men GRATTIS MOSTERS AFFIE PÅ TREÅRSDAGEN!!!!


Affie med Hannah Montana peruk haha. Eller som han säger "Danna danna"!

Kommentarer
Postat av: Therese

åhh :D vad kul! Grattis till Alfons också :D

Postat av: elina

HOPPAS!

2010-01-11 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback