Helt slut!

Första arbetsdagen avklarad. Jag va så nervös "imorse" att jag inte visste vad jag hette. Hade ont i magen och mådde illa. Har aldrig varit så nervös EVER!
Men som vanligt så är det jag själv som bara gör allting värre. Dagen gick jätte bra. Dock känns det som att man ibland bara står där som ett mähä och inte gör nånting. Men det är ju för att allt är så nytt, och man försöker se hur allt fungerar.
Men det känns bra. Jag kommer nog trivas mycket bra!

Nu är jag helt slut. Dagen har inte vart jobbig. Men så himla mycket nya intryck och sen den där pressen jag har känt. Känns som jag sprungit ett maratonlopp!
Så nu ska jag lägga mig och kolla på Simpson och Family Guy.
Imorn blir det jobb (haha, tycker det känns så konstigt att skriva så) 13-17, sen blir det hem och käka och sen blir det bioooooooo med Cilla (som kommer hem från Thailand inatt, ÄNTLIGEEEEN!!!!) och Mariuus :). Premiären av Snabba Cash. Fyfan vad jag har längtat efter den filmen. Hoppas den är lika bra som boken!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback