Gårdagen

Hahaha, vad ska jag säga om gårdagen. Den började bra, men slutade i kaos typ. Men så blir det ibland. Alla utgångar kan inte vara bra. Bara väntade på en som skulle spåra ur haha. Och nu kom den.
Några skratt fick man iaf. Brunistoppsen gjorde ju sitt kan jag säga. Jag och Julia dog av garv.
Va väl hemma ruuuunt, fyra kanske? Frös som ett jävla getanus gjorde jag. Shit! Som tur va hade jag satt elementet på högsta värmen. Så det var bastu i mitt rum.
Tvättade bort sminket, satte på mig myskläder och la mig i soffan med täcket och satte på Twilight. Det var det enda jag tänkte på under min promenad hem haha.
Det var nog höjdpunkten på kvällen. När jag kollat klart den gick jag och la mig.
Det var den kvällen. Lägger den bakom mig nu haha. Orkar inte ha massa ångest.

Vaknade för typ två timmar sen. Inte ett dugg bakis. Som vanligt. Tackar gud att jag har den turen asså. Har suttit och snackat om kvällen med Elina på msn nu haha. Jisses säger jag bara.

Ikväll ska jag och Vilma ha myskväll. Köpa lite gottis och kolla lite mysiga filmer. Hon blev överlycklig när jag sa det. Åh, bästaste lillesyster :)!

Adios!


Kommentarer
Postat av: elina

åååh JA ÄLSKAR HANS NYA FRISYR:D:D:(L) usch den kvällen

2010-01-03 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback