Biofredag

Sådärja. Då var man hemma från jobbet. Har precis käkat. Va så sjuuuukt hungrig när jag va påväg hem. Mamma hade sagt att hon skulle laga Tacos. Sen när jag kommer hem är det ris och korvstroganoff istället :(. Buhu! Inte okej.
Men har precis käkat iaf. 20.45 börjar filmen på Heron. Ska ju se Snabba Cash! Cilla visste inte om hon kunde följa med som vi hade besämt :(. Buhu! Ville ju träffa den där anuskorven.
Men annars blir det väl bara jag och Maria. Det känns som att vi är typ bioteamet. Har typ bara vart på bio med dig dom senaste gångerna haha.

Jaja, nu ska jag fräscha till mig lite. Hinner inte duscha. Eller rättare sagt ORKAR inte duscha! Men jag hoppas jag inte luktar bajs iaf.

Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback