Snorbomb

Det är jag just nu! Snorar, hostar, fryser, svettas.. Det är vad jag har gjort idag. Imorse när klockan ringde sju kände jag hur min kropp bara skrek NEEEEEEEJ! Hade så galet ont i halsen och kunde inte andas alls med näsan haha. Kollade feber också och hade lite. Kände att jag va tvungen att stanna hemma och vila. Så jag ringde och sjukanmälde mig. ÅNGEST! Fyfan. Satt i typ en halvtimme och velade fram och tillbaka om jag skulle eller inte skulle. Men sen tänkte jag att det blir ju inte bättre av att jag kommer till jobbet och smittar ner alla där. Sen skulle jag nog mest gå runt som en zombie. Så jag ringde. Men kände mig förjävlig.
Efter att jag sjukanmält mig deckade jag i sängen direkt. Sov till halv tolv. Skönt att sova ut ordentligt.
Sen dess har jag ätit lite frulle, kollat på Tv och spelat Super Mario på Vilmas DS höhö. Så jäkla kul.

Nu ska jag återvända till sängen och ta en nap tror jag. Sömn är nog det bästa botemedlet. Ikväll blir det tacos. Kul att jag kommer kunna njuta och känna absolut noll smak haha.

/ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback