Sjukt seg

Fyfan vad jobbigt det var att komma hem från jobbet idag. Slutade fem. Skyndade mig till tunnelbanan, när jag kommer fram ser jag att det är totalstopp. Inga tåg gick på den röda linjen. Inga ersättningsbussar eller nåt. Jag fick panik haha. Visste ju inte om det fanns någon buss eller nåt som gick mot centralen. Jag var helt lost. Som tur va så slutade John från jobbet halv sex. Så vi GICK till t-centralen från Karlaplan (hade inte hittat om jag var själv haha). Tog typ 20-30 min. Det var jobbigt.
Men nu är jag äntligen hemma. Käkade precis mat. Skulle kunna somna vilken minut som helst. Har ont i huvudet också.

Förutom det har den här dagen varit skitbra. Jag bara trivs mer och mer på jobbet. Jag förstår inte att jag haft sån tur att få just DET jobbet. Jag trivs så sjukt bra. Barnen är så himla braaaa och mysiga, och personalen är så skön haha. Jag har haft sån jävla tur.

Nej, nu ska jag lägga mig och kolla på Simpson och sen är det Family Guy. Jag känner mig glad, trots att allt strulade sig på vägen hem.

Pyyyss!


Kommentarer
Postat av: sara

Är det ett dagis du jobbar på ? Och isåfall hur fick du det jobbet? :)

2010-02-10 @ 17:11:45
Postat av: Johanna

Nej det är ett fritids i Sthlm. :) Sökte på platsbanken och gick på intervju :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback