Måndag

Denna dag började inte bra. För det första ringde klockan halv sju och jag ville dö. För det andra var det ersättningsbussar mellan Södertälje C och Södertälje hamn. Men som tur va kunde mamma skjutsa mig till Östertälje så jag slapp det skiten. Väl framme i Östertälje ser jag att tågen är 35 minuter försenade. Jag fick panik. Men kunde ju inte göra annat än att vänta lixom. Så jag stod i typ 40 minuter UTE i minusgrader i bara skinnjacka. Fyfan det var inte okej. Trodde jag skulle avlida.
Kom en halvtimme för sent till jobbet. Men jag var inte ensam "som tur va".

Dagen rullade på som vanligt. Fick sällskap på vägen hem. Väl hemma hoppade jag direkt in i duschen och sen käkade jag. Sjukt gott. Resten av kvällen har jag bara glott på TV. Kollar på Weeds, men det är reklam nu. När det är slut ska jag nog lägga mig och läsa. Känner mig rätt trött så kommer nog somna tidigt.

Jaja, det var min otroligt roliga måndag det... Nu börjar det igen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback