Lång dag

Är helt slut efter denna långa intensiva dag. Det var verkligen förjävligt imorse när klockan ringde. Tror inte jag skulle överleva om jag var tvungen att gå upp sådär tidigt varje dag.
Dagen började iaf med brandkurs. Sjukt segt. Men fick ju träffa MuttCilla så de va lungan haha (båda "ställena" hade kursen tillsammans :)). Sen blidde det tillbaka till fritids och jobb. Städade och gick och handlade och sånt där.
Sen rullade jobbet på. Bakade brownies med tre barn. Skitkul. Slutade fem, eller fick sluta halv fem för det var så lite barn.
Mötte upp Elina, dock lite senare än planerat höhö. Vi började vår shoppingrunda. Ångest nu haha. Vill inte kolla på kontot. Men äsch, man lever bara en gång eller hur?
När shoppingrundan va slut, runt åtta, så gick vi och käka på Burger King. Satt där nån timme, och så blev det 21.42 tåget hemmåt.
Kom hem för typ en timme sen. Är helt seg. Hade tänkt prova allt nytt som jag köpt. Men orkar inte ens resa mig ur soffan. Imorn ska jag nog på stan en snabbis, sen sola, sen hem och börja fixandet inför Marias kalas :D. Middag och sen utgång. Kommer bli såååå bra! Sjukt taggad...

GOD NATT!


Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

WIIIIIII snart kommer ni upp!!!! Hoppas det inte e snö kaos när mamma ska köra, då tar det extra lång tid hahaha ne men fyy e inte kul å köra då men stora vägarna brukar va bra plogade som tur e. Ska vi åka in till bööörlänge eller falun när ni kommer?? Kramiiiiis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback