Ingen lust att skriva

Tänkte skriva lite vad som hänt dom senaste dagarna. Har verkligen ingen lust att skriva på vardagskvällarna. Såååå, jag skriver lite nu.
I torsdags åkte ju som sagt jag och Cilla, Tessan joina också, till kära Igelstaviken och hälsade på. Det var såååå kul (som Gunnis skulle ha sagt). Träffade iof bara Gunilla i luckan, Anna-Lena och Siw. Satt i typ en timme och snackade med Siwan. Så kul o se henne igen. Vi sa att hon skulle hälsa Gunnis också när hon pratade med henne. Fick lite ont i magen av att se skolan. Gunilla i luckan berättade att treorna precis fått sina studentmössor. Helt sjukt. Det var ju VI som nyss fick våra mössor. Fan vad tiden går snabbt.
Efter skolbesöket hämtade Mattias och systeryster Fia upp mig. Sen åkte vi ner på stan och jag och Fia käka lurre. Snabbaste fikan ever haha. Sen fick jag skynda iväg till tåget.
Jobbet rullade på som vanligt. Skitkul. Jag trivs så himla bra. Det är nästan för bra för att vara sant haha.
Det var torsdagen det.

Idaaaag var det jobb igen. Inget speciellt. Var bara inne med barnen. Slutade fem. Massa förseningar på hemvägen. Mamma va snäll och hämtade mig i Östertälje. Väl hemma käkade vi tacos. Sen har jag inte gjort mycket mer. Känner mej sjuuuuuukt uttråkad nu. Ska nog kolla på film eller nåt. Tänkte kolla på "Little Ashes" med min man Robert Pattinsooooon. Han spelar Salvador Dalí. Det blir nog den. Eller kanske Twilight. Det var trots allt 2-3 veckor sen jag såg den. Det är nog rekord.

Helgens planer då? Imorn, utgång. Känner mig taggad faktiskt. Blir nog en bra lördag. Söndagen, ångest. Alla hjärtans dag. Ingen rolig dag. Men jag och mina kära singeltjejor ska göra det bästa av det. Det blir nämligen Avatar på Heron. Det blir nog skitbra. Det blir vi och kärleksparen haha. Deprimerande.

Nej, film nu dåååå!

CIAO!


Haha SNYGG bild från när vi va och hälsade på i skolan. G in the luck var ju tvungen att skriva om oss på sin
blogg.


Kommentarer
Postat av: Elina

Hoppas på en braig kväller huhuhu :D <3

2010-02-13 @ 02:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback