Frozen

Tisdag idag. Redan onsdag imorn. Sen är det bara torsdag kvar sen är det äntligen fredag och heeeelg. Är det bara jag som tänker så varje vecka? Denna helg blir nog en "Elena och Jånas" helg huhu. Blir nog bra!
Men nu är det trots allt bara tisdag. Dagen har sett i princip lika dan ut som alla andra. Jobb, sen hem käka osv. Skit förseningar på tunnelbanan som gjorde att jag missade mitt tåg. Det gjorde mig på dåligt humör.
Proppade i mig tacos för en stund sen. Nu sitter jag och kollar på Famliy Guy.
Har en äcklig känsla i kroppen igen. Och jag vet exakt vad det beror på. Frusen som en jävla snögubbe är jag också...

Blev på lite bättre humör efter att jag såg den här videon. Dog lite av garv hahaha! Så söööt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback