Anything you want you can make it yours

Vet inte varför jag alltid skriver på sent på kvällarna. Har väl helt enkelt ingen ork att skriva direkt när jag kommit hem.

Onsdag idag. Har inte hänt mycket mer än resten av veckans dagar. Jobbade 12.45-17.30. Var ute själv med en barngrupp i parken idag. Då blev det väääärldens snöstorm hahaha. Shit. Det var helt sjukt. Men det var kul. Dagen rullade på som vanligt. Lär mig nya saker varje dag. Imorn har jag jobbat exakt tre veckor på jobbet :). Det känns riktigt bra.
Va iaf hemma runt kvart i sju. SL var på min sida idag. Hann tom med ett tidigare tåg än det jag brukar ta. WOHO! När jag kom hem käkade jag, sen hoppade jag in i duschen. Sen har jag inte gjort mycket.

Imorn är det jobb 13.30-17.30. Ska fråga mamma om hon vill ta en lurre på Nancy's innan jag åker till jobbet. Tänker inte direkt åka ner och sätta mig där själv.
Nej, nu ska jag väl fortsätta ruttna framför TVn. Sen blir det läsning och sen sängen. Dom vanliga rutinerna helt enkelt. Gud vad mitt liv är intressant.

Puss!

Bjussar på en bild från helgen :)


Me and Mr. Biniz!


Kommentarer
Postat av: fia

Hej syster jag jobbar natt så jag kan oxå luncha om du vill det? Jag och affie kan komma ner...pöss pöss

Postat av: Therese

du kunde ju frågat miiiiig :O Jag börjar också 13.30 och slutar 17.30 ;D

2010-02-04 @ 12:15:55
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback