23/2

Fyfan vad jag hatar SL alltså. Är så otrooooligt trött på den här skitsnön och kylan nu så det är helt sjukt.
Kom iaf till jobbet i tid, helt amazing. Jobbdagen rullade på. Efter jobbet träffades jag och Cilla i stan. Vi köpte present till Mariaaaah som fyller år på lördag :). Sen var vi tvungna att ta en fika och smaka på den efterlängtade "bajshögs-frisyr-bakelsen" som vi har gått och spanat på haha. Den var ljuvlig. Efter en snabbfika begav jag mig mot tåget. Stod i EN JÄVLA TIMME och väntade på tåget. Började nästan böla fan. Elin räddade iaf mig och hämtade mig i Östertälje. Därifrån gick det egentligen ersättningsbussar.

Va hemma rätt sent. Runt tio. Slängde i mig mat. Skulle egentligen duschat, men hann inte. Får köra en turredusch imorgon. Fresh I know!
Nu ska jag lägga mig och glo lite på TV innan jag ska gå och susssssaaaa. Imorn blir det jobb 12.45-17.30 as usual! Jag bara längtar tills jag sitter mitt SLkaoset........

God natt!


Haha, the famous bakelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback