Red nails

Sitter och fixar naglarna. Blir röda naglar till helgen. Länge sen. Lite juligt och härligt.

Idag har det varit full rulle hela dagen. Julbazaar på fritids. Det var kul. Slutade vid sju. Åkte raka vägen hemmåt. Smällde i mig en stor portion lasagne. Sjukt jävla hungrig. Sen dess har jag bara ruttnat framför TVn.

Sitter och funderar på varför jag känner mig stressad inför helgen. Dom enda planerna jag har är julbord+utgång på fredagen. Annars händer det inte mycket. Så hur kan jag vara stressad? Stressar alltid upp mig själv i onödan..

Well weeell, tänkte bara skriva några rader här. Har bestämt mig för minst ett inlägg/dag. Inte för att dom är särskilt intressanta. Men jag gillar att bara skriva av mig.

Nu ska jag äta lite choklad och fortsätta kolla på TV. Kanske kika på lite Family Guy avsnitt.
Imorgon blir det jobb 13.30-17 (sköööööönt) och sen fika med min muttis Cilla. Mys!

Puss


Bjuder på en skön bild på mig och Tessan för någon helg sen. Vadå taggade tjejor haha!! (Kan förövrigt säga att den utgången var helt GALEN haha)


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, skönt att du ska börja skriva ett inlägg om dagen. Jag kikar in här varje dag men ser aldrig någon ny uppdatering typ.. så det är bra att du ska börja skriva lite nu! :) Den bilden är ju störtskön! och JA, utgången var jävligt kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback