JULAFTON!

Dagen är här. Dagen som världens alla barn längtat efter i ett år. JULAFTON! Det har varit julafton i 45 minuter nu. Jag sitter i min ensamhet höll jag på att skriva, men jag har ju faktiskt sovsällskap inatt med. Liam tyckte om min säng så mycket så han valde att sova med sin kära moster inatt med :).
Sitter iaf och lyssnar på lite musik. Blev klar med allt bak för typ en halvtimme sen. Nu har vi gotti så det räcker i flera veckor framöver. Men det är så det ska vara på julen. MYCKET av ALLT! Man ska rulla istället för att gå, när julafton är över.

Nu tänkte jag titta lite på TV och sen joina den där skitungen i sängen. Inatt har Tyra inte valt att sova med oss, så jag kanske får lite mer plats än vad jag fick förra natten.

GOD JUL PÅ ER ALLIHOP ♥!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback