I want to break free

Det blev en ganska lång dag på stan idag. Vi började med fika och massa snack. Fortsatte med lite shopping. Maria lämnade oss efter ett tag, men jag och Elina fortsatte våran runda. Hittade faktiskt lite grejer. Betydligt mer än vad jag hittade i Skärholmen igår. Köpte dock bara en grej på rea haha, resten var ordinarie pris. Bra gjort!

Efter shoppingen satte vi oss på Donken och käkade. Som vanligt satt vi där i typ flera timmar och bara snackade haha. Fattar inte hur man kan ha så mycket att prata om när man träffas i princip varje dag.
Va hemma runt tio och har bara suttit här och ugglat sen dess. Fick hem mitt nya iPhone skal idag också. Mucho fint! Rosaglittrande, perfa till nyår.

På tal om nyår. Denna nyårsafton blir lite annorlunda. Kommer inte fira den med hela gääänget, vilket känns jäkligt tråkigt. Alla vill olika saker, så det bästa man kan göra av situationen är att man får göra som man vill. Ni som känner mig vet att jag vill festa järnet sista dagen på året. Så jag och Elina ska ut på Amba och ha så jävla kul. Vi ska köra en liten romantic dinner också haha. Bara hon och jag. Det blir skitbra. Hade dock varit kul om man hade varit alla samlade! Men jag och min bästaste bästis ska göra den sista dagen på året till den bästa.

Nu ska jag väl fortsätta mitt dregglande framför Johnny Depp, och fortsätta trycka i mig lite juleskum. Har så grymt jävla tråkigt att jag spyr snart.

Hare bäst allesammans ♥!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback