Frozen

Det är så kallt. Fyfan vad det är kallt. Det är fan sjukt. Och kallare ska det bli. Kul att jag går runt i skinnjacka. Men det är mitt eget fel.

Idag har det varit en skitdag. Vaknade upp på fel sida. Hade ingen som helst lust att åka till jobbet. Ville bara ligga hemma och böla i min säng. Dagen fortsatte med massa stress till jobbet pga min buss som har börjat bli helt efterbliven. Jag orkar inte ens klaga på SL mer. Som jag skrev på Facebook, jag kommer dö av en hjärtattack denna vinter pga all stress SL utsätter en för.
Anyway. Kom till jobbet. Ungarna bråkade. Jag ville bara gräva ner mig i snön. Tråkigaste jobbdagen är det också. Bara massa spring fram och tillbaka i kylan. Jag kände mig seriöst gråtfärdig hela dagen.
Men jag överlevde.

Dagen avslutades iallafall bra. Blev lite Donken och massa skitsnack med Elina. Det får en alltid att må bättre.

Nu ligger jag här i soffan och tittar på TV. Imorgon blir det en lång arbetsdag, 8.30-19. Det är nämligen julbazaar på jobbet. Skulle egentligen slutat fem.

Nu har jag skrivit av mig lite. Ska väl snart gå och sova (om jag kan). Klockan ringer halv sex imorgon. Fyfan.
Juste, måste bara säga att i lördags var jag och Elina ute och det var så sjukt jävla spårat, och sjukt jävla kul. Och jag tror jag blev lite kär också....

Nej, TV nu.

Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback