Måndag

Som vanligt är måndagar lite jävliga. Vet egentligen inte varför. Dom bara är det. Äckliga och jobbiga. Vädret gör ju inte humöret bättre. Vafan hände med sommaren??

Andra veckan på jobbet efter semestern. Känns fortfarande trögt. Tar nog ett tag innan man kommer in i det. Tessan va tillbaka idag också. Sköööönt. Har saknat henne.

Efter jobbet blev det chill på stan och en fika. Nancy's. As always. Undra hur många Frukost M jag har tryckt i mig under dom senaste åren. Vill nog inte veta.

Aaaaaaaaanyway. Det var nog allt jag hade att säga för den här gången.

Vi hörs när vi hörs.

KÖSS!

PS. Imorgon kommer mina tjejor hem från Tööörrkiii. Fifan vad jag har saknat dom ♥!

 

PS 2. AAAAAAAAAAAAAAMAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD vad jag bara vill hoppa på ett plan tillbaka till Faliraki, Rhodos. Jag och Elina börjar redan planera nästa resa!!!!! Rhodos in my ♥.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback