We do not remember days, we remember moments.

Har läst igenom lite gamla blogginlägg. Har skrattat och gråtit om vartannat. Så glad att jag har haft bloggen i så många år. Många sjuka underbara minnen som är bevarade här. Även tråkiga och sorgliga.
Men det är jäkligt kul att läsa igenom några inlägg då och då.
Läste nyss juli, augusti och september 2008. Mycket som hände då. Margreth och Norbas död. Började trean. Åkte till Turkiet. Va vaken till sex varje natt på sommarlovet. Min skolmotivation var nere på NOLL! Men så otroligt kul att läsa och minnas.

Jaja, nu SKA jag stänga av datorn. Är faktiskt inte så trött som jag brukar. Åh, nu är det bästa videon på MTV. Lady Gaga-Telephone. Så sjuk, men så bra!

Men god natt på er allesammans!


Bild från Turkiet 08 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback