Update

Igår vart det galet haha. Det blir alltid så när jag och Elina är ute. Men än en gång har jag insett att jag är ganska trött på den här stadens såkallade uteliv. Samma folk, samma musik, aldrig nåt kul som händer. Jäkligt tråkigt alltså.
Men det blir vad man gör det till, och jag hade askul igår haha.
Blev utgång på 550, as usual. Träffade på massa gamla kompisar. Skitkul! Vi hade en liten reuinon haha.

Vid stängning drog vi till kebaben som vanligt. Vi hade preciiiis tillräckligt med pengar så att vi kunde köpa en kebab tillsammans. Fyfan vad glad jag va haha! Sjukt hungrig.
Satt o ruttna inne på kebaben ett tag för det va så jäääävla kallt ute. Började gå mot bussen, men det slutade med att vi fick skjuts. Skönt!

Nu sitter jag här, inte ett dugg bakis men SJUUUUUUUUUUUUUUUUUKT rastlös och uttråkad. Jag är helt hypad. Vill hitta på nånting nununununu! Skulle vilja åka till Skärholmen och shoppa loss. Det skulle sitta bra. Och sen avsluta med kolgrillen. Åh! Perfekt söndag.

Bjuder på lite bilder från kvällen;








GODASTE cidern!



Kimmy och Carro!



Ludde, Kimmy och Carro haha. Saknar Blombacka!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad kul ni ser ut att ha det! Du får mig att längta ännu mer till imorgon (valborg) :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback