Tooorsdag

Idag innan jobbet åkte jag, mamma och Fia ner på stan och tog en fika. På Nancy's såklart. Efter det åkte jag och mamma till Elgiganten och köpte en iPod. Köpte en rosa. Det fanns bara rosa och svart och eftersom jag älskar rosa så blev det självklart den.
Köpte med mig Vecko Revyn på tåget (har blivit tidningsberoende, är så trött på att läsa metro varje morgon) så tågresan gick extremt snabbt.
Jobbet rullade på som vanligt. Slutade halv sex. Raka vägen hem. Elina åkte samma tåg så hann träffa henni ett tag.

När jag kom hem fixade jag mina naglar direkt. Har köpt et nytt nagellack från h&m som är riktigt härligt. Sen har jag inte gjort mycket mer. Nu försöker jag förstå mig på itunes. Det går inte så bra. Kanske ska be någon annan om hjälp, men jag orkar inte vänta.

Imorgon är det äntligen fredag. Och inte vilken fredag som helst. Det är ju Vaaaalborg. Suparhelgen nr ett haha! Nejdå.. Men det blir iaf utgång i Sthlm med tjejerna och lite annat folk. Kommer bli riktigt kul. Dock känner jag
mig galet stressad. Slutar fyra imorn. Är väl inte hemma förns halv sex-sex nångång. Så det kommer bli riktigt stressigt. Men jag duschar och plattar håret och det på morgonen imorn, så jag spar lite tid. Sen duschar jag bara kroppen när jag kommer från jobbet. Det blir nog bra!

Nej, nu ska jag fortsätta knepa och knåpa med iTunes.

Byyyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback