Skärtorsdagen

Idag är det första dagen på den bästa månaden. Nu är det bara 11 dagar kvar tills jag fyller 20 barre. Galet! Jag känner mig fortfarande som 15.

Aaaanyway, sket i stan idag. Orkade inte gå upp haha. Fattar inte vad som är fel med mig. Är det inte meningen att man ska bli piggare av mer sömn på nätterna? För mig är det helt tvärt om.
Tar nog stan imorgon istället. Är ju ledig, och tror stan har öppet några timmar iaf. Det är ju trots allt långfredagen.
Nu har jag precis ätit fruuuulle och ska snart klä på mig. Ska ta tolv bussen ner till centralen. Jobbar 13.30-17.30. Efter jobbet ska jag nog sola. Måste komma igång med solningen fan, ser ut som ett lik!

Ha en bra torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback