Shop til you drop

Goddagens allesammans! Måndag idag. Har haft en helt okej måndag. Förutom att jag ville skjuta mig själv imorse för jag va så jääääävulskt trött. Helt sjukt. Fyfan vad jag hatar tidiga mornar. Haha vilket fult ord egentligen. Mornar. Haha!
Jaja. Jobbet rullade på som vanligt. Blev ingen date med Cilla i parken som vanligt. Hon är nämligen i Paris och pillar på baguetter hahahaha. Ahhgrr!
Efter jobbet så tog jag en runda i stan och shoppade lite. Fick ju den efterlängtade lönen idag. Och jisses amalia vad jag shoppade. Jag gick först och bytte ett par byxor på Vero Moda. Sen traska jag iväg till Gina (den bästa som ligger i PK huset). Där inne dog jag lite. Galet mycket REA. Blev helt svettig efter min runda där inne haha. Ni skulle sett högen med kläder jag hade med mig in i provrummet. Men typ bara hälften fick följa med. Köpte även en liten present till mamma. Om tanten inte kan köpa kläder till sig själv får väl någon annan göra det haha.
Men iaf, gjorde några riktiga fynd där inne. Sen sprang jag iväg till H&M och blev en sån där kund som alla hatar. Jag kom nämligen in i butiken fem minuter innan stängning. Men jag var tvungen att köpa strumpor. Sen råkade två klänningar följa med också. Hehe! Men en var på rean och den andra kostade bara 150 spänn. Varför intalar man sig alltid att det är bättre att shoppa när det är rea? Det betyder ju bara att man handlar ÄNNU mer.

Var helt död efter all shopping, trots att jag bara hann gå 1½ timme eftersom jag slutade 17.30. Mamma var iaf snäll och hämtade mig på centralen och när jag kom hem hoppade jag direkt in i duschen. Mycket skönt. Sen blev det toast och mys framför TVn, och här har jag suttit sen dess. Och läst lite bloggar of course.

Nu sitter jag och tittar på South Park och ska snart prova allting jag köpt idag. Sen blir det nog sängen. Är helt jävla slut.

Hoppas ni har haft en bra mååååndag!

Ciaooooo

PS. Juste, glömde ju säga att jag precis beställde hem ett par skor från Nelly. Mamma kommer döda mig :(. Haha!


Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

Hahahaha fyyyyy fan va du har det bra =) kömmer ihåg dem tiderna moooooahahaha NOT jajaja skönt att se att du e glad!! Pöss på de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback