Kändisar och lurisar

Har faktiskt inte lurat någon idag. Fan vad tråkig jag är. Men blivit lurad har jag. Jag måste vara extremt lättlurad. Idag sa jag till en flicka på fritids "jag har inte gått på ett enda aprilskämt idag". Då säger hon " neeej, inte jag heller. Men vet du, jag fick en hundvalp idag :D". Och självklart går jag på det. Det var ett aprilskämt. Jag är så trög. Sen blev jag lurad att jag hade svart målafärg på kinden och massa annat haha. Vi målade inte ens idag lixom.

Väldigt lugn dag på jobbet idag. Väääääldigt lugn. Dock blev jag en halvtimma sen imorse. Jävla skitbussen gjorde så jag missade det där jävla skittåget, och nästa tåg va inställt. Så 12.55 gick tåget från Södertälje, och jag började 13.30. Jag var inte alls stressad :O!
Men det var lugnt. Ingen fara skedd. Fick iaf sluta mer än en timma tidigare idag. Efter nån timme på jobbet var det bara 4 barn kvar på 3 personal haha. Det kändes lite överdrivet. Så det va skönt o sluta lite tidigare :).

På väg hem från jobbet tänkte jag på vad mycket kändisar jag har sett sen jag börjat jobba på fritidset. Inte bara på fritidset utan jag ser ALLTID någon "känd" person på vägen till eller från jobbet. Speciellt på tunnelbanan.
Har bla sett Mogi, Dessie, Petra Tungården, Erik Gadd, Magnus Samuelsson, Lennart Ekdal(haha) Greta från Paradise Hotel och massa fler. Kan inte komma på fler nu. Inte direkt kändisar haha, men lixom människor man känner igen från Tv och sånt där. Kul tycker jag som älskar att se "kändisar" på riktigt moahaha.

Nu ska jag käka lite mat och som efterrätt blir det godis från ännu ett påskägg vi fick från en förälder på jobbet idag. Vi har inte bara bästaste barnen utan bästaste föräldrarna också. Mihihihihi!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback