God must hate me

Shululu!

Har precis proppat i mig blodpudding och bacon. Så sjukt gott! Speciellt när man är så jävla anushungrig som jag är varje gång jag kommer hem från jobbet.
Idag har jag bara varit ute med barnen i park. Det blir mycket park nu på jobbet haha. Men när det är sånt här väder klagar jag inte. Jag fick sluta lite tidigare och då hann jag med mitt tidiga tåg. Men ALLTID när jag får sluta tidigare, så är det förseningar, som gör så att jag ändå missar bussen. Så blev det idag. Ville gråta.

 

Nu är jag iaf hemma och är helt slut. Ska ta mig i kragen och hoppa in i duschen nu. Hatar att ta steget IN i duschen, sen när jag väl står där vill jag inte gå ut istället huhu.
Förresten, såg en av mina typ största idoler idag haha. Anna Hibbs. Såg henne bara en pytte stund. Hon hoppade på tunnelbanan och jag hoppade av. Ännu en "kändis" att lägga till i listan. Såg även Björn eller Benny (vem är vem haha?) häromdagen också. Cooolers!

Nej, duschen nuuuuu!

Hejrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback