Fuck it...

... vad trött och seg jag är! Sugen på godis är jag också. Suck. Orkar inte ställa mig och baka eller nånting. Är alldeles för trött för det.
Denna onsdag har varit galet seg. Skulle egentligen ut i park idag, men pga vädret så sket vi i det och stannade inne. Vilket iof var rätt skönt eftersom det har snöregnat i princip hela dagen.
Men dagen kändes jäkligt lång och jag gick typ och gäspa hela dagen. Tror det är det här jäkla skitvädret som gör det.

Slutade iaf halv sex. Blev raka vägen hemmåt. Väl hemma käkade jag, sen åkte jag, mamma och Vilma till Elin och Magnus nya lägenhet och kika lite. Det går framåt!

Nu sitter jag och kollar på nån störd film på sexan. Väntar på att Sex Rehab ska börja. Det börjar senare idag för att det är bajshockey.
Imorgon är det redan torsdag. Läskigt vad veckorna går fort alltså. Snart är april slut liksom. Jaja! Innan jobbet blir det den traditionella torsdagsfikan med syster Fia (och kanske Elin och mamma också :)). Mys!

Nej, ska kolla skafferiet efter nåt gott.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback