Fredagkväll

Idag när jag vaknade SPÖREGNADE det ute. Jag ville inget annat än att gå och sova igen. Vädret påverkar verkligen ens humör.
Men jag kom upp. Och när jag vandrade till bussen tittade tillochmed solen fram. Blev en lugn dag på jobbet. Skansen hela dagen. Mycket mysigt. Vi klarade oss från regnet tack och lov. Det kom när vi satt på bussen tillbaka till fritids. Mina barn var så himla duktiga och jag älskar verkligen min grupp. Bästa barnen ever!

Efter jobbet kom mamma och hämtade upp mig på centralen. Vi åkte och hämtade ut min Nelly besällning. Beställde ju två par skor och en tunika. Tunikan var jätte för stor haha. Men ska nog be mormor sy upp den. Skorna var också lite för stora. Men jäkligt snygga. Dock tyckte jag klackarna var lite låga. Dom var 12 och 13 centimeter. Haha vad händer med mig? Snart kommer jag få gå i styltor.

Nu sitter jag och väntar på mat. Är så sjukt jävla bajs hungrig. Har bara ätit frulle på hela dagen. Så lite mat i magen skulle sitta bra.
Blir en lugn kväll. Både Cilla och Tessan frågade om jag ville följa med ut. Men har faktiskt ingen lust. Inte pengar heller för den delen.

Nu blir det Talang!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback