Baby Balla balla

Igår var vi ju ute. Det blev väl inte direkt som jag planerat eftersom Tessan inte kunde komma och Maria var sjuk, men kom ändå. Men det blev en lyckad kväll iallafall.

Elina kom hit vid sextiden. Vi proppade i oss tacos, och vid sju kom Cilla och Maria. Jag hade bakat kladdkaka och fixat massa gott som vi svulla i oss. Vi drack, åt och garvade. Vid halv tolv tiden åkte vi mot 550. Maria drack inte, så hon skjutsade oss. Hon orkade inte följa med ut så vi sa hejdå till henne.
Inne på 550 var det asmycket folk. Massa dans blidde det. Jäkligt kul!
Självklart blidde det kebab efteråt, sen vandrade vi mot centralen. Cilla tog nattbussen hem till Gullmarsplan och jag och Elina fick skjuts av mamma.
Tack för dom fina presenterna och en lyckad kväll ♥!

 

Idag har jag bara legat och degat i sängen. Haft lite ångest för det har varit så fint väder och jag har bara legat inne. Men men!

Imorgon fyller jag år. TJUGO år. Förstår inte! Jag kan inte vara så gammal. Börjar fan få en ålderskris. Födelsedagen kommer iaf spenderas på jobbet. Jobbar 9.30-17.30. HATAR att fylla år på skolan/jobbet. Gillar inte när all uppmärsamhet är riktad mot mig.

Jaja, det var den helgen. Nu ska jag äta lite godis som blev över från igår.

Hej!






















Kommentarer
Postat av: Linda Och Johan

Wiiiii stora tjejen imörn hihihihihi!!!!! Va fick du för kul då??? jag å Johan tänkte höra om du ville va Majsans fadder på dopet?? =) Det blir du å Johans syster Lina som faddrar =) Love you pöss pösssss

2010-04-11 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback