Make me forget

Idag har det faktiskt hänt lite saker. WOHOO! Gick upp vid halv elva, då gick jag en prommis med Tyra. Sen gjorde jag mig i ordning och tog en promenad ner på stan (har ju inget busskort nu för tiden hööhöö). Mycket skönt kan jag säga.
Va nere på stan vid tolv och mötte upp syter Elin och Fiiiia. Vi gick runt lite i affärer medan vi väntade på pappii. När han kom gick vi till Kringlan restaurangen och åt (eller dom åt, jag var inte hungrig). Sen blev det deeptalk haha. Men men, skönt att prata ju.
Vid halv fyra åkte pappa hem och jag, Fia och Elin traskade till Nancy's där jag köpte macka, sen gick vi upp mot Alfons dagis. Hämtade honom och sen kom Mattias. Blev hemskjutsad och va väl hemma runt fyra. Gick ut med Tyra som hade vart duktig och varit själv så länge. Åh, hon va så mysig imorse så det va så svårt att gå upp ur sängen. Hon låg och snosade mig i ansiktet och så fort jag inte kliade henne buffade och slickade hon på mig haha.
Efter prommisen fick jag äntligen njuta av min macka. Sen har jag bara kollat på TV och inte gjort mkt. Snart blir det nog mat tror jag. Resten av kvällen kommer nog bestå av TV-tittande. Idag är det ju äntligen Idol igen!

Adiossss!



Så jäkla skön partylåt! I love David Guetta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback