Ska jag eller ska jag inte?

Tidigare ikväll hämtade Elin och Magnus upp mig och Vilma och så åkte vi hem till Fia och fikade lite. Busade med den där lille Affie också haha. Busunge! Kollade på Top Model där också.
När jag kom hem åt jag middag (två mackor som smakade skit) och så kollade jag på Ensam mamma söker. Efter det kollade jag på Ringaren i Notre Dame. Haha jag grät. Ovanligt. Fast jag tror inte det berodde så mkt på filmen utan massa annat skit.
Nu har jag iaf suttit och tittat runt lite på alla bloggar och slötittat på TV. Börjar bli hungrig. Har bara ätit dom där äckliga mackorna idag. Men jag kan ju inte ställa mig i köket och laga nånting nu. Mitt i natta ju!
Sitter också och funderar på om jag ska kolla på VMA inatt. Det börjar klockan två och håller säkert på 2-3 timmar. Är lite fundersam för jag hade planerat att gå upp tidigt imorn och gå ut och gå. Och jag SKA verkligen det. Men jag tror att jag kmr banga om jag sitter uppe till kl fyra inatt. Såååå hur ska jag göra?!
Vill fan se det inatt alltså..

Aja, får se hur jag gör. Nu ska jag nog kolla på någon mer Disneyfilm eftersom det är nada på TV. Det blir antingen Micke&Molle eller Tarzan!

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback