Pop champagne

Hahaha sicken kväll det blev igår asså. Helt galen! Ovanligt för oss? Nej, inte speciellt haha. Det var iaf galet mycket folk ute och jag dansade tills svetten rann haha. Fyfan vilken skön kväll. Det blev ingen kebab, istället drog vi på "efterfest" i typ Rosenlund. Vi blev kära i lägenheten haha. Fett fin! Drack öl och käka persikor gjorde vi haha. Fast jag drack inte nån äcklig bärs.. När vi kände oss klara med efterfesten traska jag, Elina och en kille till mot centralen. Haahahaha jag och Elina skrämde honom med vårat vackra språk. Mutta och getanus i varannan mening. Han blev lite chockad!
Tror vi tog halv sex bussen hem. Mamma hämtade mig vid busshållsplatsen så jag slapp springa genom skogen.
När jag kom hem decka jag i sängen.

Idag mår jag helt okej. Lite ont i huvudet bara höhö. Kom hem från stan för typ en timme sen. Ebba och Nora gick modevisning för Hippo :). Så söta!
Nu har jag precis kollat igenom alla bilder och videos från gårdagen. Och shit vad jag har garvat! Vilka jävla videos hahaha.. Idioter asså.
Aja, nu ska jag ta en alvedon och sen gå en prommis med Tyra. Ikväll blir det utgång igen. MOHAHAHA! Vila kan man göra i graven som sagt. Den stora frågan är bara, VAD FAN SKA JAG HA PÅ MIG!?!?!?! Suck..
Juste, har en ny FAVORIT partylåt. Den är rätt gammal men så jääääävla bra så jag avlider!
Njuuuuuuut...




Kommentarer
Postat av: Elina

hahahah juste glömde persikorna... aa men de va galet haha_:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback