Nattblogg

Nu är det andra kvällen/natten i rad som Mysan har kommit och kraffsat på min dörr. Och det hon vill är att bli gosad med. Hon hoppar direkt upp i knät när jag sitter här i soffan och lägger sig till rätta. Så spinner hon sådär mysigt så jag vill bara pussa sönder henne. Men om jag gör det så blir hon sur och hoppar ned. Det var det misstaget jag gjorde nyss. Så nu ligger hon i min säng och snarkar istället!
Förresten, såg ni att det typ snöregnade ute för ett tag sen :o?! Helt galet..
Nej, nu ska jag kolla klart på Big Brother sen joina Mysan i sängen...

GODNATT!


Mysan just nu! Haha hon hörde när jag prasslade med kameran, därför kikar hon fram med sina monsterögon. Men nu ligger hon och snarkar återigen! (ignorera min obäddade säng haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback