My Thursday

Min dag har sett ut såhär:

Gosat i sängen med Tyris. Tröttare hund får man leta efter..
Fikat med Maria. (Kom på att jag glömde ge dig pengar för mackorna! Oops. Du får det nästa gång vi träffas :))
Gått prommisar med Tyra.
Kollat Hannah Montana med Vilma.

Det är typ så min dag har sett ut. Trodde Tyra skulle va asjobbig imorse (hon brukar alltid gnälla ihjäl sig när alla går till jobbet och bara jag e kvar) men hon va jätte duktig och gnällde bara lite och sen somnade hon. Vi sov till elva. Tyra skulle säkert kunna sova längre haha! Riktig sömntuta. Sen gick vi på en liten prommis.
Vid ett kom Maria. Igår så frågade Maria om jag ville följa med till Skärholmen, men jag skulle ju passa hundskrället. Så istället bestämde vi oss för att Maria skulle komma hit. Hon sa att hon kunde köpa med sig nå fika. Och då kom jag på den briljanta idén att hon kunde åka och köpa med sig Nancy's. Men Maria hade tänkt surprisa mej med det, och så kom jag o förstörde hela grejen haha. Jag e värsta tankeläsaren!

Vi käkade iaf godaste Nancys och snackade om massa saker. Tiden går och allt och alla förändras. Man får helt enkelt gilla läget.
Efter att hon åkt hem gick jag på promenad med Tyra igen. Sen kollade jaf och Vilma på Hannah Montana sen åkte hon iväg till stallet.
Nu sitter jag här och känner att jag börjar få ont i huvudet. Ska väl kolla lite på Scrubs och bara ta det lungan.
Om nån timme tror jag att Linda o co anländer till Slöddertälje :). Ska bli så kul o träffa dom och se tjockismagen och busa med ungarna.. Har saknat ihjäl mig!!
Nej, Scrubs nu..

CIAO!



Bjuder på en till bild från lördagen! Så galet många bilder haha...


Kommentarer
Postat av: Elina

skoja inte, hahah som inteeee får visas heller!:D fan vill ut;(

2009-09-03 @ 19:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback