Minifotboll

Idag gick jag upp vid halv elva. Jag gjorde mej i ordning och vid halv tolv åkte vi iväg till fotbollen. Ebba, Nora och Vilma hade ju fotbollsmatch så alla kom o tittade. Hela mongoSchwerin släkten va med haha. Det var trääävligt helt enkelt :)!

Linda, Johan och ungarna åkte precis tillbaka till Daaalarna :(. Buhuuu! FLYTTA HIT ERA ABRIS.. Så har sagt farväl till dom nu. Nu sitter jag och göra nada! Är mycket partysugen, men jag ska iiiiiicke ut. Ska spara mig till den 25 som kommer bli den sista utgången på länge. Spenderar mina sista ören på en utgång!

Nej, ska väl kolla lite på TV och ha tråkigt. Hoppas ni andra får en roligare lördag!

Puss!

Lite bilder från idag och igår :)




Liam blev helt lyrisk över sina Bakugan haha


Haha jag sa till Affie att han skulle se läskig ut


Tårtan med en "bajskorv" i mitten haha






















Måste bara visa mina naglar som jag gillar mahaha! Första gången
på på säkert fler år som jag inte har något färgglatt naggellack.
Har bara ett ljust lack över. Jaja, intressant information jag vet!
Tyckte dom va fina iaf moahaha...


 


Kommentarer
Postat av: Nina

hehe high five på det! Har oxå bara "natur"-färgade naglar nu!! Superlänge sen jag hade det oxå...kanske inte flera år men några månader iaf :)!

2009-09-13 @ 20:53:57
Postat av: Anonym

snyggast med genomskinligt eller naturfärgade.

2009-11-29 @ 16:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback