Kladdcakeee

Ja, istället för att städa gjorde jag kladdkaka. Vill ha nåt gott till Idol ikväller höhöhö. Till har jag vaniljsås. Skitgott ihop :)!
Medan jag bakade kom Elin, Joline och Liam på en snabbvisit. Liam pratade som vanligt bara om att skata och sina Bakugan. Någon plastleksak som han är helt besatt av hahaha.

Nu sitter jag iaf och tittar på unga mödrar och väntar på att klockan ska bli åtta så jag kan få ta lite kladdkaka och sätta mig i soffan och glo på Idol.
Imorn, och på torsdag-fredag måste jag passa skithunden eftersom alla jobbar. Men det är ingen fara. Har ju inget liv ändå så kan lika gärna vara hemma med voffsingen.

Nej, ska fortsätta kolla på TV nu! Hadet..


Det är dessa figurer Liam är helt besatt av. Små plastbollar som man kastar på ett magnetkort och så vecklas dom ut till någon figur. Så söt när han sitter helt inne i sin egen värld och leker med dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback