Jag är sämst på rubriker

Jahapp, tänkte skriva lite om min dag som vanligt då...

Den började med att klockan ringde vid elva. Det var tänkt att jag och Elina skulle ner på stan, men det blidde inte så. Istället åkte jag med mamma o co till ÖB-loppisen. Bara skit. Efter det skjutsade mamma mig till Elina. Hon var hundvakt åt Katas galet söta hund. En kolsvart amstaff valp. Man ville äta! Jag var där i några timmar. Gick på prommis och sådär.
Vid typ halv sex kom mamma och hämtade mig. Vi åkte och köpte grejer till tacos. När vi kom hem började jag direkt med maten. Var så äckligt hungrig. Jag proppade i mig maten som att jag aldrig fått mat förut haha..
Efter den goda middagen satt jag vid datorn ett tag. Sen kom Fia och co hit med fika. Målade Alfons naglar som vanligt haha. Det brukar vara det första han vill göra när han kommer hit. Han går in i mitt rum och pekar på naggellackshyllan och så får han välja en färg. Haha! Mattias blir lika glad varje gång.

När dom åkte hemmåt släppte dom av mig hos Elina igen. Vi traskade till MAXI och köpte lite blandgodis. Vi behärskade oss verkligen på den fronten. Annars brukar det bli chips, dip, läsk och hela köret. Nu blev det bara lite blandgodis :)...
När vi kom hem till Elina satte vi oss och kollade igenom massa gamla bilder och sjuka videos haha. Sen tänkte vi kolla lite Disneyfilmer men Elinas dator fuckade sig. Så det blidde Twilight istället. Jag måste va den sista på denna jord som itne sett den filmen. Men FYFAN vad sjukt bra film! Har aldrig tyckt att Robert Pattinson (han som spelar Edward) har vart särskilt snygg när man sett honom på bilder. Men man blev ju typ kär i honom i filmen. Man önskade att man var Bella typ haha.. Aja, måste se New moon som är tvåan, det är en sak som är klar!
Efter filmen kom mamma och hämtade mig. Va väl hemma för en halvtimme sen eller nåt..
Nu sitter jag och kollar på VMA reprisen. Jag började kolla precis där jag slutade förra gången. Pööörfekt ju!
Fick nyss ett fyllesms av Maria också haha. Hon och Tessan är på party och skrev att dom sjunger Magnus Carlsson på Singstar och då tänkte dom på mig. Hahaha!

Nej, nu ska jag sätta punkt tror jag. Ska väl sussa snart tror jag. Lägga mig och läsa eller nåt.
God natt på er!


Kommentarer
Postat av: Elina

muchoooo goooood movieee;)

2009-09-20 @ 10:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback