Hahaha

Nu har jag och Elina suttit och snackat konstant på msn från kanske femtiden. Med lite avbrott för middag och sådär. Jag skulle vilja läsa igenom hela våran konversation från början till slut. Hahaha... Skulle nog bli lite rädd tror jag. Ena stunden är vi megaseriösa och andra stunden pratar vi om bajs och fis.
Men du är den enda som jag verkligen kan vara mej själv till 100% med.. Den enda som förstår mina skumma tankar hahaha. En bästa vännet helt enkelt :)!

Nej, nu ska jag nog lägga mig och läsa lite i "Mannen som kunde tala med hästar" höhö.

God natt!

Förresten.. Måste bara säga att Megan Fox är en av dom vackraste kvinnorna på denna jord. Såg alla hennes omslag på MSN startsidan nyss.




Kommentarer
Postat av: Elina

Men du är min bästa så de så, fast vi förmestadels inte är sååååå normala. =)<3

2009-09-13 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback