Dream on

Här kommer lite update från dom senaste dagarna:

Lördag: Då var det dags för utgång nummer två. Det var kul, men inte alls lika spårad och galen som fredagskvällen. Mycket roligare folk ute i fredags. I lördags var det bara massa jobbiga drya människor. Sånna som tror att dom är störst, bäst och vackrast. Det hatar jag.
Det bästa på kvällen var att vi fick en 20 krs bille och sen kebaben efter. Det godaste jag ätit på länge!

Söndagen: Vaknade och mådde helt okej. Kände mig bara galet sliten. Åt världens godaste mat och det var väl typ höjdpunkten på dagen.
Eller förresten, efter maten åkte vi till den nya skateparken, I SPÖREGNET! Liam hade tjatat så länge så vi tog en sväng förbi där. Det resulterade i fem minuters skateboardåkning för Liam och dyngsura kläder.

Och idag måndag har jag faktiskt varit på Hedlandet med mamma, Vilma, Elin, Joline och Liam! Sen har jag inte gjort mkt mer. Deckade när jag kom hem. Kände mej jätte frusen och hade ont i huvudet. Men efter min nap så gick det över. Skulle inte förvåna mig om jag skulle bli sjuk. Det var ett tag sen faktiskt!

Nej, nu ska jag kolla på nåt sjukt program på trean. Jag har fortfarande inte plockat bort alla tomma ciderburkar från mitt bord. Det blir ju endel efter två utgångar med mig och Elina haha! Så det stinker alkis här inne. Inte fresh! Får nog köra en storstädning imorgon...


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Elina

mmm kan tänka mej att de luktar mumma! ja har säkert smittat dej maaha

2009-09-08 @ 10:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback