Domingo

ÅHÅ, skrev nyss ett skitlångt inlägg, och sen råkade jag radera allting. Orkar inte skriva om.
Min dag:

-Promenerat ner på stan
-Sett sjukt mycket fina kläder
-Fått damp för att Elina kan köpa allt fint, medan jag går där som en fattiglapp
-Käkat Nancy's
-Suttit vid Maren och njutit av höstsolen
-Promenerat hem

En rätt skön söndag med andra ord. Nu vill jag bara att den här veckan ska gå fort så det blir helg igen. Då ska jag och Elina fucka ur kan jag meddela. Shit vad vi har längtat efter att gå ut hahaha. Partyprinsessorna nr ett! Vi har inte vart ute på jag vet inte hur länge haha. Men i helgen då smäller det.

Nej, ska väl fortsätta kolla på TV nu. Imorn blir det upp tidigt och gå ut på prommisen igen. Vill hitta någon längre sträcka att gå.

Men ha en trevlig söndagskväll era getanus! HAHA


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah två getanusar på dansgolvet i helgen!

2009-09-20 @ 23:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback