An offer you (almost) can't refuse

Idag kom pappa med ett mycket lockande förslag. Att jag skulle ta över hans jobb i fyra månader och bo gratis i hans lägenhet medans han är i Chile. Det är sjukt mkt pengar, och jag är ju arbetslös så det finns ju egentligen inget som hindrar mig. Men jag tror inte jag skulle klara av det SJÄLV. Tillsammans med någon, då hade det inte ens funnits någon tvekan. Åh, riktig ångest alltså. Men finns väl inte mycket att göra än att bita i det sura äpplet och tacka nej...
Fan vad jag hatar när mitt självförtroende kommer i vägen för grejer jag egentligen vill göra!


Kommentarer
Postat av: Elina

bajs asså!.............................................................................

2009-09-15 @ 21:12:01
Postat av: tessansessan

vad är det för slags jobb? finns det inga andra som arbetar där.. då är du ju iallafall inte ensam menar jag ..:P

Postat av: tessansessan

aha okej :) men med musik i öronen och bra med cash, så varför inte ta chansen !? :O ;D det är ju alltid nåt. puss <3

2009-09-15 @ 22:11:31
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback