Trötter

Jahapp, ska väl skriva lite om gårdagen heehee....

Det började med att vi förade hemma hos Eliiina. Det blev groggar och shots för fulla muggar! Lakritsshotar såklaaaart. Äckligt gott!
Iaf, så bestämde vi oss för att ta en taxi ner istället för o ta bussen. Sååå mycket skönare. Så vid halv tolv kom taxin. Chaffisen va snäll och lät oss dricka i bilen haha..
När vi kom fram till 550 var det värsta kön. Vad har hänt med människor? Går alla ut tidigt nu förtiden? Vi stod kanske en kvart i kön, vilket inte är så farligt iof, men ändå.
Väl inne dansa vi som galningar. Som vanligt alltså. Jag och Elina sitter aldrig ner när vi är ute på krogen. Maria och Tessan kom förbi också. Det kändes som dom kom och gick typ. Lite dimmigt det där.
Efteråt vandrade vi mot kebaben. Elina köpte kebab som jag smarra av. Lika gott som alltid. Sen blev det så att vi åkte med några "vänner" på efterferre i södra. Vi satt och lyssnade på gammal fjortismusik och kollade sjuka klipp på Youtube. Jag och Elina tog ton till Fredrik och jag, och jag tror resten av sällskapet blev lite smårädda haha. Dom tyckte väl inte heller våran humor va den bästa hahaha.. Jisses! Jag körde lite charader från IDOL. Bara Elina som fatta dock. Konstigt. "Jag är lite torr" hahahaha!
Vid sex satte vi på en film, Män som hatar kvinnor. Eller som Elina kallade den "män som söker kvinnor".. Haha cp. Fyra pers låg huller om buller i en säng och glodde på filmen. Jag och Elina kunde inte riktigt koncentrera oss där i början haha. Vi låg och ASGARVA åt allting. Värsta superseriösa hemska filmen och vi sitter o asgarvar. Men tillslut skärpte vi oss. En efter en deckade alla i sängen, medan jag låg klarvaken helt inne i filmen. Helt plötsligt plingar det på dörren och jag höll på o DÖ. På riktigt! Då vare Elenas gamla classmate som joinade efterfesten haha. Även han deckade i sängen haha.

Vid åtta ringde mamma, jag bad henne hämta mig och Elina i södra (hon kom nämligen från jobbet) och jag var väl hemma i sängen runt halv nio. Däckade på en sekund! En väldigt kulig kväll med sjukt mycket skrattattacker blev det haha.

Idag har jag inte gjort ett enda dugg. Vaknade vid ett, låg i sängen fram tills det var middagsdags. Sen har jag bara kollat TV! Nu känner jag att mitt huvud börja snurra. Beror nog på sömnbristen haha. Ska väl kolla en stund till på TV innan jag går och sussar. Önskar att jag hade en bok. Läste ut den förra för några dagar sen. Ska be mamma köpa "När jag hör din röst" som är fortsättningen.
Oj, sicket långt inlägg det blev nu hehehe...

SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback